tisdag 1 juni 2010

(Mar)drömmar

Godmorgon, sitter och äter frukost på ett provisoriskt bord, en hård kudde m.a.o. Det blev mandarinte ur min nya Hattifnattarna-kopp och gröt med färska jordgubbar. En bra start tycker jag... 

En lite mindre bra sak är att mina drömmar är tillbaka, inte bara drömmar om hur denna dag kommer att sluta... Men om hur folk kliver in i min lägenhet och ska "hjälpa" mig med diverse saker och vägrar gå fast jag ligger och sover. Sen byter stället skepnad och jag ligger och sover bakom disken vid golfbanan. Så gott som varje natt i gästrummet har jag haft liknande drömmar om jobbet. Gårnatten var den första och enda utan en sådan dröm. Hur sjutton ska jag göra??

Hursomhelst, i drömmen inatt så log Jarospelarna när de kom ut från plan, men något resultat fick jag aldrig reda på. Hoppas vi alla får le och jubla idag... Har tillräckligt mycket att fundera på för att tänka på en förlust också..

Inga kommentarer: