måndag 8 februari 2010

Dagens händelser, morgondagens planer

Dagen startade med den sedvanliga halvtimmesrundan. Idag var det däremot inte lika roligt. Fick kramp i baklåren och fick panik. Man kan ju inte precis knacka på hos grannen och be honom/henne hjälpa en att stretcha ut benen. På löprundan fick jag dessutom andnöd, inte på grund av dålig kondition, men förmodligen på grund av hostan. Usch. 

I morgon beslöt jag mig, med några pikar från en person vars åsikter jag finner mycket viktiga, att ta en lugn dag, utan löprunda.
I stället kommer jag studera här igen till 15-tiden. Sen går jag med mitt stöd till FPA och "vänder stället upp och ner" som vi så fint uttryckte det. Och sen blir det guitarhero och återhämtning resten av dagen. Det kan vara bra med sånt nu också strax innan första studentprovet, att få lyfta tankarna till något annat istället.

Efter löpningen blev det sojayoghurt med osötad müsli och russin, ett ägg och en halv karelsk pirog med en kalkonskiva och ost. Detta till ett glas äppeljuice och ÖT.
Detta är jag idag. 
Grå lång tröja från Gina. Leggins och fejk-uggs. 
Simpelt blev det. Bra så.

Inga kommentarer: