torsdag 11 februari 2010

Olli's 25!

Nu blir det strax att packa ihop och gå hem igen. Har fått lite gjort både här och där men de viktigaste mejlen jag väntat på hade inte kommit ännu.
Jag sökte två jobb igår. Jag brukar tycka att jag är duktig på att formulera mig så vi ska se hur detta går.

Ikväll fyller Oliver's Inn 25 år. 1/4 sekel. Ska titta in där på en snabbis med Lina tror jag.
Det måste man ju nästan göra även om det finns andra människor som jag gärna skulle träffa ikväll också, eller en annan människa kanske är ett bättre sätt att uttrycka det på.

Börjar bli lite hungrig. Tror det får bli nudlar ikväll. Men i morgon innan textkompetensen laddar jag på med gröt så jag orkar tänka. Det är ju bra om jag hålls vaken iallafall, då har jag ju iallafall halva hemåt.

I morgon åker jag hem. Jag saknar mamma och pappa.

Inga kommentarer: