tisdag 23 februari 2010

JAG ÄR FRI!!!!


Alla läxor och prov och diverse uppgifter är äntligen avklarade efter två extrema veckor.
Nu är det bara studentskrivningarna kvar på listan inför nästa månad, men just nu har det inte så stort skillnad. Jag är så glad över att jag får åka hem till mamma och pappa några dagar och bara njuta av att få vara barn till någon!
Många roliga aktiviteter är redan påtänkta inför mitt något kortare och aningen "tjuvstartade" sportlov, åker tillbaks till Vasa på Tisdag redan så jag kan använda gymkortet som jag får låna av Anne-Lie i två veckor. Det måste helt enkelt utnyttjas till fullo! Men innan det har jag planerat att gå och hjälpa Emma och Joni med husrenovering och eventuellt åker en grupp till Lapua på Söndag och åker lite snowboard och skidor, man har utlovat bra väder och det skulle jag vilja ta vara på.

Men nu ska jag inte fundera på detta längre ikväll.
JAG ÄR FRI!!!!!!


Inga kommentarer: