söndag 14 februari 2010

Guess now it's official

Dagen till ära så tänker jag, Sara Hult, härmed göra ett officiellt förkunnande:
Från och med idag 14.2 t.o.m. 23.4 (till att börja med, med undantag för sista skrivningsdagen och Påsk) ska jag avstå från allt onyttigt, till denna lista hör:
Skräpmat: även mina självgjorda
chips
godis
allt detta
bakverk
inklusive denna goda maffiga sak som gjordes på: bullalängd skuren på mitten, grädde blandat med mandelmjöl, hallonsylt och om man även vill: mandelmassa.

Jag välkomnar ännu mer av detta in i min vardag:






Smoothien drack jag före textkompetensen, det blev en succé, denna gång med: 
en näve blåbär, en banan, en dl naturell yoghurt, lite mjölk och så en bit hackad mörk choklad (85%) Allt mixas sedan förstås. MUMS!


Tror ni jag klarar detta?

4 kommentarer:

Anonym sa...

onödigt... !!!! NJUT AV VAD LIVET ERBJUDER ISTÄLLET :)

Anonym sa...

instämmer med föregående talare!
du är ju redan smal och tränar tydligen också regelbundet så då kan man ju helt bra unna sig godsaker lite nu och då :)

Anonym sa...

Jaa det är onödigt!

Saray sa...

Vad ni e fina allihop! Det här var tydligen ett ganska intressant ämne.. :P