söndag 14 februari 2010

Hjärtan

Då är den här. Dagen då alla lägger till några extra hjärtan bakom sina Facebook-meddelanden.
Och skickar iväg några extralånga kedjebrev med: "Om jag är en fin vän, skicka tillbaka detta åt mig och till tio av dina finaste vänner.."
Tänk på de som inte har tio fina vänner..
Ta mig inte fel. Jag älskar dagar som dessa, denna är alltså inget undantag.
Men i stället för alla onödiga sms och Facebook-meddelanden så tycker jag det skulle vara på sin plats att varför inte t.ex. skriva ett brev, ringa ett kort samtal, hälsa på, krama och tala om för dina närmaste hur mycket de betyder för dig.
Det är viktigt. Det är Alla Hjärtans Dag.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var roligt att träffa dej igår :)
Hoppas du har en trevlig vändag.
kram Emma

Saray sa...

Jag håller med! Hoppas att det inte tar lika länge tills nästa gång vi ses! Ha en bra vändag du med! Kram!