tisdag 16 februari 2010

Det gick bra!

Hörfen klarade jag, inte med bravur men jag klarade den. För första gången kändes det som att jag förstod allt de sa, trots att det var på finska. Och jag som brukade kämpa så för att få någon poäng i övningshörfarna på ettan och tvåan i gymnasiet! Skönt! 

Nu är jag på Wayne's igen med min kaffe och grämer mig något fruktansvärt över att kamerasladden lämnat i Jeppis! Gaaah! Jag hade tagit dagens outfitbilder och riktigt satsat och så glömmer jag dendär sjuttons sladden! Ringde och bad mamma skicka den på posten, hon tycker om att titta på mina bilder så det gynnar ju oss båda. :)
Nåja, bilderna kanske kommer i morgon i stället..

I kväll kommer några kompisar från Jakobstad hit och vi ska tydligen gå ut på Fast-Laskiainen som dom har bland studerandena här i Vasa. Som en sista utekväll med alkohol (dock lite) innan min fasta börjar. (Jo, jag bestämde mig för att börja idag, rätt ska vara rätt.) Har dock inte ätit godis sen Söndag ändå men en kakao åkte ner igår så därav är det regelrätt att jag börjar idag i stället!

Har mycket plugg idag, så vi får se hur mycket jag hinner skriva. Men jag ska försöka hålla er uppdaterade! 

Inga kommentarer: