söndag 21 februari 2010

Undantag finns ju

Måste däremot tillägga att jag inte generaliserar här.
Alla borde inte dras under samma kam. 
Jag känner många tjejer, inklusive mig själv som insisterar på att följa samma regel som vi hade som tre-, fyra-, femåringar: "Kan själv!"


... och det faktum att jag inte ser på teve kan ju inte leda till att jag blir kallad inkompetent.
Jag stod och diskade och plötsligt hör jag hur teven är på för första gången sen jag kom hit (en månad sedan.) T hade pillrat lite på några knappar här och där och vips hade jag kanaler. Tack! Men det skulle jag väl märkt på egen hand också, om jag skulle tagit mig intresset att slå på teven..  Det blir The Voice på morgnarna nu igen, precis som på gamla tider.
Och ishockey hela natten lång, inklusive i morgon klockan 7. 
Missa inte Sverige-Finlandmatchen!

Inga kommentarer: