torsdag 25 februari 2010

Pure paska

Då var det beprövat, i och med min godisstrejk var jag tvungen att köpa youghurtrussin på vägen hem för att inte somna. 
Nu sitter jag alltså i bilen och tuggar i mig dessa "youghurtdragerade russin" av märket Rainbow. 
Vilket båg! 
Jag kan lugnt säga att jag skulle mått bättre och varit mindre ohälsosam om jag ätit ur T:s Aarre Arkku-påse. Och inte var det heller yoghurt som man doppat russinen i utan yoghurtpulver och förtjockningsmedel och surhetsreglerande medel och stabiliseringsmedel och konserveringsmedel serverat med lite växtolja och socker! Och då bestod bara 50% av påsen med russin! Usch och fy! Hur sjutton tänker dom då dom sätter inte mindre än 4 olika E-ämnen i en liten påse med "yoghurtrussin".
Usch! Aldrig mer! Vilket slem!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag veeet, didäär e di äckligaste nånsin! Blä för dem! Men dom vi köpte från makuuuni, NAMNAMNAM / alina

Saray sa...

!!!! MMMMM !!!!