tisdag 23 februari 2010

På tal om Mumin

Jag äger tydligen två vintagemuggar som enligt muminmuggar.se är värda 89€ respektive 49€. Wow. Inte illa. Men nu är grejen den. Att det tar sjukt i hela kroppen då jag vet att de muggar jag just nu vill ha inte kanske säljs längre när jag har råd med dem. Och jag kan ju inte sälja min Lilla My - vintage mugg, och inte heller min På stranden mugg bara för att ha råd med dom nya. Usch vilket dilemma!

Dessa är just nu mest dom mest attraktiva objekten att flytta in till mitt lilla hem.
Hattifnattarna och Kärleksmuggen är mina absoluta favoriter dock... Och Adventuremuggen såklart! Den finns bara i begränsat antal! :(
Adventure

Mymlan
Kärlek!
Muminmammam
Hattifnattarna
Hemulen

2 kommentarer:

CAROLINE sa...

jag fick två kärleksmuggar av svärföräldrarna till julklapp =)

Saray sa...

ååååh! Ditt lyxtroll! :D