lördag 20 februari 2010

Sömnsaldot något på minus

Efter att ha gjort några små uträkningar kan jag konstatera att jag på 6 dagar har nästan 3 nätter i sömnskuld, om man går utifrån det rekommenderade antalet timmar/natt (8h).
Här sitter jag ändå, efter en lång gårdagkväll framför teven och i gott sällskap, och tittar på ishockey. Har varit vaken sedan 7 = 3 timmar denna natt. Ouch.

Dagens program är så fullspäckat att det verkligen inte finns tid för vila:
Ishocketmatch, slutspurten med mina läxor, Guitar Hero :P, lunch, musikal osv.
Jag känner för vin i kväll, men jag vet inte hur bra idé det är.
I morgon avger jag några löften till mig själv inför nästa vecka: 
Bättre rutiner, minska på stressen, träna mer (ska få låna ett kort till Lady Line och WSC av Anne-Lie dessutom, tjoho!) 


Inga kommentarer: