måndag 20 september 2010

!

Godmorgon! Ber återigen om ursäkt för uselt bloggande i helg. Gårdagen spenderades på golfbanan med Kaptenstävling och jag i misslyckade försök till att kocka åt 70 personer. Det gick inget vidare men alla kom ut med antingen fyllda magar eller fina pris, sist och slutligen.

Idag vaknade jag upp med håret på ända och för ovanlighetens skull, sminket utkletat i hela ansiktet. Att somna med sminket på är något jag väldigt sällan tillåter mig göra. Hade ungefär världens mest absurda dröm inatt som jag inte ens vågar avslöja eftersom folk säkerligen ser mig som ett sjuk framöver. Ska försöka skaka av mig den drömmen med lite fysisk träning i stället så jag ger gymmet en chans, igen. Den kommande veckan blir jobbig, och Lördagen är så nervkittlande att jag nästan går under. Men det går. Hoppas jag.

Inga kommentarer: