onsdag 29 september 2010

Status

Vaggar omkring som en anka idag, tog en lååång löprunda på springmattan igår och tog mig kanske lite vatten över huvudet när jag valde springa så hårt jag kunde i fem minuter. Trodde jag skulle kola vippen där på bandet men det gick, nu idag är det däremot inte så enkelt. Träningsvärken gör sig påmind och det är otroligt skönt men samtidigt lite irriterande, tror jag ska gå på gym ikväll också för att fräscha upp musklerna lite.

Idag är jag på golfbanan, min stackars chef är riktigt sjuk, även om han vägrar inse det själv, så jag jobbar här 10-14 och sedan på Blossom 14-17. Sist och slutligen är det en rätt kort dag..

Ikväll känner jag för att gå på studerandekvällen till O'Leary's. Ska bara se om jag får medsläpat Lina och Mimmi som finsällskap. Inte så kul att göra sånt själv...

I morgon, Fredag och Lördag jobbar jag, sen tar jag helg och eventuellt en trip till Vasa med tjejerna innan den stundande Jaro-TPS matchen på Söndag. Kan nog hända att man måste lugna sina nerver lite inför det...

Inga kommentarer: