onsdag 8 september 2010

Pie and cake

I feel FANTASTIC idag! Egentligen mest för att jag i stället för att åka till Vasa bestämde mig för att åka hem till mor och far, ge familjen lite "Hej, jag är hemma"-kramar och småpresenter, samt bakade två alldeles förträffliga pajer, en äppelkaka och en kantarellpaj. Dom blev helt otroligt überlyckade! Särskilt kantarellpajen var otroligt lättlagad och smakade himmmmmelskt. Den var för god för att jag skulle hunnit ta bild på den. Äppelkakan är saftig och perfekt, precis som den ska vara! Jag är nöjd, med tanke på att jag aldrig gjort någon av dessa förut heller...

Vill någon ha recept?

2 kommentarer:

lillemor sa...

Jag vill gärna ha receptet på kantarellpajen:)Tack på förhand.

Anonym sa...

Jag vill också gärna ha receptet på kantarellpajen! :)