tisdag 21 september 2010

Övertid

Min blogg bråkar med mig och det gör mig hemskt ledsen. Närapå så ledsen att jag snart byter portal om ingen förändring sker. Idag kände jag för att träna, men det blir det inget av, åtminstone inte på gymmet eftersom jag fortfarande sitter på jobbet och lyssnar på damernas livliga diskussioner om framtiden. Men jag gillar våra damer, majoriteten är ett helt vanligt schack med fina, snälla, duktiga kvinnor som jobbar för att vår verksamhet ska fungera bättre. Just ikväll har dom avslutning, därav sitter jag här på hittills två timmar av övertid.

Det är himla mörkt därute också. Skulle jag vara modig skulle jag köra till Vasa, bara för att. Jag känner för ombyte igen och jag känner för att träffa fina människor, eller tja, människor över huvudtaget, det blir rätt ensamt på 80m2. Fortfarande står mitt erbjudande fast, om någon söker tillfälligt boende eller boende för månader framåt så finns det ett rum med fönster mot gatan ledigt hos mig. Hyr ut det ifall åt någon jag tror jag kan trivas med och som jag litar på.

Ikväll blir det åtminstone en lång, välförtjänt kvällspromenad i mörkret. Ska promenadinviga min nyinköpta iPod som ersätter min gamla stulna och bara njuta.

Inga kommentarer: