måndag 29 november 2010

01 - Introduce Yourself

De flesta av er vet ju redan en hel del om mig, men för er som inte vet så mycket så heter jag Sara, inte Saray, Saray är fint, hebreiskt för Sara, därför blev det mitt bloggnamn.
Till vardags kallas jag Joe, Joana eller Johanna av mamma. Sarro är ett smeknamn jag helst slipper men som enbart är OK för Lina och Mimmi att använda om jag är på bra humör. Hult och Hulten och Hulken har jag fått höra en hel del och första gången jag bokade bord på O'Leary's per telefon hittade jag lappen "Hulk" vid mitt bord.

Jag är en något småbarnslig, 20-årig gameboynörd med lite för mycket fantasi.
Jag gillar att fota och drömmer om en egen systemkamera. Jag är tokig i kläder, min klädstil är fantastiskt brokig och fullkomligt efter humör, den kan tolkas som urusel, men jag bryr mig inte och jag älskar det. Jag tänker ofta för mycket, tror alltid det värsta om saker och ting och för tillfället tror jag inte på kärlek. Jag är djurvän och älskar Afrika även fast jag aldrig varit där. Min familj är mitt allt och jag älskar att sjunga. Skriver gör jag för att få utlopp för allt som trasslar till sig i huvudet.


Där har ni en kort liten introduktion om mig. Kort och kort.. men jaa, det brukar bli så när jag börjar skriva. ;)

Inga kommentarer: