fredag 12 november 2010

Makramé

Idag tog vi tjejer oss tiden att sätta oss ner i lugn och ro och utforska något nytt - konsten att göra makraméarmband. Mimmi och jag hade förberett oss med tråd och pärlor och efter en hel del stönande och ojjande så fick jag, Lina och Mimmi äntligen pli på det. Det var kul när man fått rutin på det och kunde börja experimentera med pärlor och knutar.

Här nedan har ni resultatet, är dock hemskt ledsen för att ni än en gång måste se skitbilder i form av webcambilder. Börjar snart tro att jag ser ut som en grynig, blek filur utan anletsdrag. Min anledning? Kameran är stulen/tappad nånstans och bildprogrammet på datorn är inte ännu fixat. Utan cash är det lite svårare..
Snart börjar mitt nya år med ny lägenhet, mer pengar, ny hårfärg, nya minnen... och förhoppningsvis en ny kamera.



Inga kommentarer: