onsdag 17 november 2010

A new day

Natten var krånglig.. Hade gubbar och kunder i rummet igen som ville handla, jag konverserade på finska. Det flöt riktigt dåligt i natt... Varje gång jag vaknade och pratade kollade jag på klockan och konstaterade hur timmarna flög förbi.. Usch. 

Kom tjugo minuter tidigare till jobbet, syster väntade och som belöning för att jag klarat av körningen, Anna var i tid, och jag över huvudtaget satt mig i jeepen denna morgon tog vi varsin varm vitchoklad med grädde på Robert's. Det var en maffig frukost, men gott var det!

Ni kan ju svara på den eviga frågan: 
Om vi nu liknar varandra, vad sjutton är det då som liknar?!?!



Annas nya skylt...

3 kommentarer:

Emelie sa...

Ni är ju så otroligt lika ni två söta systrarna :) Ögonen och ansiktsdragen framförallt!

Thomas sa...

Näsa, ögon samt ansiktsform :)

Anonym sa...

Mest ögon, lyser om båda skulle jag säga.