fredag 5 november 2010

Tufft nu

Det har verkligen inte varit särskilt samarbetsvillig... Okejokej den har varit totalt piss. Jag har jobbat massor, inte fått bort min lägenhet, inte fått sova, fått sålt massor, inte tränat alls. Jag känner mig som en flodhäst. Alla de gånger jag så gärna velat gå ut på en lenkki efter jobbet är kroppen för slut. Jag älskar jobbet, det är bara omständigheterna som gjort att det är för mycket just denna vecka. Keikkaövning, vilket SKA bli enormt kul men mindre kul att öva till sena natten för att man har så kul och sen stiga upp 7 på morgonen, och sen även pressen från lägenheten. I morgon måste jag upp ännu tidigare för att fixa mig färdigt inför morgonkvällen...

Men på LÖRDAG! Aaaaaaah! Då är jag ledig och då ska jag banne mig vara frisk i kroppen och träna för allt vad jag funkar för!


1 kommentar:

Anonym sa...

Det blir no bra ska du se!