lördag 6 november 2010

Everybody knows

Godmorgon! Japp, det säger jag som vaknade för 2,5 timmar sedan. Det var ett tag sedan jag varit så slut i kropp och själ som jag varit denna vecka. De sista dagarna innan VIP-kvällen kände jag hur kroppen gjorde vilda protester. Nu har jag sovit ut och jag är plötsligt helt ny.

Nu har jag precis slängt en plåt äppelkaka i ugnen och här hemhemma inväntar vi lillasysters pojkvän och hans bror, som råkar vara en av mina närmaste vänner. Haha, I know how it sounds! Men det ska bli en riktigt rolig kväll med familjen+2. Pappa lagar någon spännande maträtt och film(er) står på programmet. Har valt att skriva om gårdagen först när det kommer upp några bilder på internet som jag kan kopiera. Har fortfarande inte fixat bildprogrammet på datorn och min kamera är dessutom borta så jag tog inga egna bilder.

Nu ska syrran fixa mitt hår...

Inga kommentarer: