lördag 27 november 2010

Kokkolajobbigt

Kokkolajobbet idag. Jobbet är underbart idag, massor av glada kunder, men det känns jobbigt att tänka på hur mycket man har kvar ogjort därhemma ännu innan allt är färdigt. Det är lillajul ikväll och min största önskan skulle vara att familjen fick en lugn kväll ikväll och bara kunde slappna av. Men allihop har så mycket i tankarna att det är svårt, jag tänker iallafall försöka.

Idag har jag mammas fina Mollyklänning på, känns lite hemskt att låna en så dyr klänning då hon själv inte hunnit ha den förutom på sin födelsedag, men jag försöker svälja det med att klänningen är i flanell och alltså lång och varm och optimal för det äckliga vintervädret därute.
Don't get me wrong, jag tycker nog om vintern, speciellt december. Men den behöver ju inte vara så lång och kall?!?


Inga kommentarer: