måndag 29 november 2010

Ny vecka

Godmorgon på er! Dagen började bra, vaknade med Peppi spinnande och kuttrande vid min sida och en mysig belysning från ljusslingan som värmde upp rummet med sitt sken. Definitivt något jag kan vänja mig vid. Det var helt underbart!

Alfan startade fint efter att motorvärmaren varit i, sen hur det går på vägen tillbaka återstår väl att se antar jag.. Idag ska jag fortsätta packa upp efter jobbet. Det är skönt att bo hemma en stund, skulle kunna stanna en månad längre om det inte var för bilens skull. Bussen som går på morgonen kommer antingen en och en halv timme tidigare än öppning eller tio minuter efter öppning här i Kokkola så den kan jag ju inte ta. Dessutom finns det rätt ofta saker att hämta med sig från Jeppisbutiken så det skulle bli rätt omständigt. En annan bil eller en garageplats i Kokkola skulle ju alltså vara fantastisk tillsvidare.
Har någon en varm plats nära centrum i Kokkola de vill låna ut eller ett uttag för motorvärmare så ska ni utan dröjsmål höra av er, det skulle vara helt fantastiskt!

Inga kommentarer: