tisdag 9 november 2010

3 new things

Ser ni halsbandet med fläckar, det fick jag av fammo efter att hon och faffa varit i Tanzania i tre veckor. Tanzania betyder mycket för mig eftersom min pappa föddes där och har bott där en rätt lång tid av sitt liv. Och pappa betyder allt för mig så dethär halsbandet känns bra runt halsen.

Idag tänker jag smaka på kaneläppelglöggen vi fått in på Blossom, det är en av tre sorter vi fått in så i morgon får ni veta om den är köpvärd inför julen! :)

Och sist och slutligen, jag kunde inte hålla mig längre, efter hundratals velanden och om-och-men funderingar bestämde jag mig för att slå till. Jag köpte flanneltoppen från Odd Molly igår och har inte varit nöjdare. I love it! Eftersom den är flanell är den dessutom riktigt varm och skön såhär runt jul.

Inga kommentarer: