tisdag 16 november 2010

Eyes open..

Ledsen för skiiiiiit uppdatering! Har inte haft tid för att skriva och när jag haft det har internet strulat i stället.. Om en halvtimme ger jag mig av på klänningsjakt och sen mot Jakobstad för att planera lördagen med söta Lina och Mimmi. Idag fick vi enormt mycket julsaker till butiken! Har förälskat mig i en hel del och en hel del har kommit att bli presenter, både till mig själv och till andra. Dessa tu unika sötnosar från tidigare år blev till exempel mina idag. Nu har jag bara en till anka som väntar på mig i Jeppis, sen ska jag lugna ner mig med Mailegprylarna..



Julklapparna börjar också de vara färdiga, de ska jag gömma fint under en egen gran i gästhuset har jag tänkt, när jag väl flyttar hem om mindre två veckor... Livet känns rätt okej just nu. Jag är ledsen att behöva säga detta, men pengar gör en lyckligare, ibland.


På tal om prylar... håll utkik. Jag känner lukten av en ny tävling...

1 kommentar:

Isa Fisa sa...

pengar gör en lycklig för stunden iaf..eler de som egentligen gör en lycklig e väl va man köper för pengarna..men sen vill man bara ha mer o mer..o MEEER! Jobbigt :S

Har kommit fram till en sak angående saker dock..de är jobbiga! de tar plats! och då man har massa saker o inte har nånstans att sätta dem blir de nästan mer som en börda än något som gör en lycklig..usch..har så mycket saker :S