söndag 21 november 2010

At least it's not drugs...

Godkväll, är hemma hos mor och far ikväll, gårkvällen var ingen höjdare men jag lärde känna många nya människor och det var faktiskt riktigt skoj! Här hemma har jag fått i uppgift att rensa ur mina gamla lådor inför flytten hem, pappa bad mig slänga allt som jag inte ville ha längre. När jag hittade min låda med alla Pokémonkort sprang pappa efter en plastpåse, jag stirrade på honom som om jag sett ett spöke. SLÄNGA!? Nejnej, jag tänker börja leka med dem nu direkt, här ska minsann sorteras! Åååååh nostalgi!

Dessutom hittade jag min gamla Nintendo Color och Nintendo Advance kontroll, samt alla gamla spel (Pokémon). En ny era har börjat!!

Do judge me, I don't mind. ;)


I get away with it by being cute. ;)

Förresten, äntligen köpte jag armvärmarna från Odd Molly. Har funderat och funderat och nu när de börjar ta slut var jag helt enkelt tvungen att köpa ett par. Här har ni en perfekt julklapp till er själva, de är i lammull och otroligt mysigt varma, antingen direkt på bara armar eller över din cardigan eller långärmade tröja. För 59€ blir dom dina! Skyndaskynda!

1 kommentar:

Anonym sa...

Aww, får mig att tänka på mina kort som jag har hemma i någon låda :)