torsdag 11 november 2010

Poncho

Mimmi och Sara's, och Tony's day of fun är avslutad. Tony gav upp och åkte hem för en välförtjänt tupplur efter flera timmars tjatter och skvaller. Mimmi och jag fortsatte efter en vända på loppis på café LBB där vi planerade ett inkommande event.. Sen gick vi över till Kangasmestarit och ikväll blir det pyssel med Lina och Mimmi hemma hos mig. Myyyyys!

Btw, kolla in vad jag fyndade på loppis, en poncho som är otroligt varm och skön (och gigantisk). Känner någon igen??

Och vad gick kalaset på då? 1€ och 50 cent. :)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vem är Tony? :-)

Cindy sa...

hej du, du e nominerad i min blogg! vet int om du har fått nomineringen redan, men anywayssss.. :)

Saray sa...

Tony är en god vän från Kokkola som jag träffade genom att i misstag kasta ett kvitto i hans ölglas på Ollis förra vintern. :) Min syster är tillsammans med hans lillebror och han har blivit en otroligt fin vän till hela familjen.

Saray sa...

Tack Cindy!

Miia sa...

Treffit treffit treffit... :P

Saray sa...

Nope, Miia.