fredag 19 november 2010

Moving on

Det börjar kännas att jag, om prick en vecka flyttar ut ur lägenheten. Den plats jag utsåg till mitt hem för ett års tid, om inte mer, tänk så tokigt det kan gå. Men det blir bra såhär, allt som fattas är lite bärhjälp. Annars är jag otroligt nöjd över det som pågår. Jag kunde inte haft mer tur.
Om det känns vemodigt? Klart det gör, men det är smällar man får ta!

Nu flyttar jag hem en månad, eller tills jag hittar mitt nya hem, får julklappspengar, och börjar söka lägenhet i Kokkola i stället, så har ni tips, släng dem på mig vettja! :)
Det jag önskar mig till jul ligger på ca 40-50m2 med en hyra på högst 450€. Men allt beaktas, gärna nära eller i centrum av Kokkola.
Jag har haft 5 lägenheter på 2 år, nästa jag tar ska vara rätt, det har jag bestämt.

Inga kommentarer: