måndag 1 februari 2010

Allt det fina REAn för med sig

I Lördags hittade jag fynd minst sagt. Nästan bara nödvändiga sådana, armbanden räknar jag inte som nödvändigt precis. Men mor och far, ni som säkert är mest beroende av detta, allt nedan kostade mig mindre än 16€.

Örhängen och ett "jag"-armband. Glitter.
Hårmask och ansiktsmask. Ansiktsmasken doftade så gott av chokladpudding att jag nästan tänkte smaka, men jag ångrade mig i sista stund. 

Hahaa! Bestick från Hemtex. Skulle ha kostat 35€. Kostade mig 4,80€. 
Dessutom var det den sista lådan, så jag kände mig extra tursam.

Kuddar, skulle kostat 16€ styck. Men dessa supermjuka färgklickar gick lös på 3€ st.
Hemtex.

(Detta skedde alltså i Lördags. Men eftersom min Mokkulasticka ännu inte kommit var jag tvungen att vänta tills idag då bibban återigen öppnade.)

Inga kommentarer: