lördag 12 september 2009

Doorbell

Inväntar med spänning Kristian så jag får ge honom presenterna, bland alla "spännande" små överraskning finns detta fina silverhalsband med texten "Trust", köpte ett åt mig också med samma text, och ett åt mamma där det står "Mother". 
Nu tar det inte länge förrän han kikar in genom dörren. Wooppiee! Förhoppningsvis får jag ha honom ensam en stund innan resten av människorna dyker upp för lite trevligt umgänge och lite bubbeldricka. På tal om bubbeldricka så har jag köpt 4 stycken 4-pack 2 liters Pepsi Max limsa. Detdär blev råddigt, men det är alltså 16x2 liter detta handlar om, alltså 32 liter limsa. Hehehe. Kristian har ett särskilt måste i kylskåpet och det är just Pepsi Max.

Nu har jag lockar håret och ska städa undan det sista, sen får han komma.

Inga kommentarer: