tisdag 29 september 2009

Jag bryter, jag inför.

Okej, okej döm inte. Jag vet redan att jag har vita strumpor till dessa supersöta benvärmare. Men jag är hemma och njuter av Friends och Kristian, då klär jag mig hur jag vill.
Hursomhelst. Ville bara tipsa om dessa benvärmare från Lindex med en rätt bred fuskpälsmudd. Päls är inne även denna höst men för de som inte vågar sig på pälsjackorna eller extremare halsdukar och mössor osv så tycker jag dessa är riktigt lagom. Jag tänker själv köpa en pälsmössa även denna höst/vinter men allt får gå i fuskpäls. Jag kommer aldrig vara för päls. Är inte en av de aktivister som springer och sprejar rävar och minkar med färgspray, min morfar var pälsfarmare så jag har accepterat att det är ett yrke, men päls är aldrig något jag skulle bära själv. Så, för att sammanfatta denna osammanhängande text:
Benvärmare från Lindex i fuskpäls 12,95. Köp vettja.

Den stickade delen är egentligen brun, likaså är mina ben brunare i verkligheten. Äh

Inga kommentarer: