fredag 4 september 2009

Jag är lite rädd

Idag efter jobbet körde jag olagligt hem med mamma, voivoi, dock med triangel på bilen och det gick flytande fint. Jag kan köra, jag är bara lat. Nå, igår tog jag ett teoritest på prov med samma sorts frågor och bilder som i det riktigt teoriprovet. Och jag fick 7 fel av 50 frågor, alltså klarade jag det på första försöket. Så i morgon ringer jag till besiktningen och bokar tid till skrivning...

En annan sak jag är lite orolig för dock är min mage, ni vet då man inbillar sig saker och man tror på det så mycket att det blir verklighet, (känns det som iallafall...) Till exempel om det känns som om man har feber, och intalar sig att man har det, och så får man det. Jaja, till saken, nu är det så att innan jag for hem gick mor och jag och plockade lite svamp, jag plockade två vackra svampar som mamma beskrev som apelsinsopp som har 2 plus-stjärnig omj jag inte minns fel, nu är jag inte riktigt säker. Min mage är konstig efter att ha ätit dem och det känns som om något gräver därinne. TOG BORT ALLA EVENTUELLA MASKHÅL OCH MASK så det är inte det.... Inbillning? Hmm.....


Inga kommentarer: