tisdag 8 september 2009

Run

Drömde mardrömmar men vaknade upp till en nystädad lägenhet och "frukost på sängen" i form av en banan. Tack så mycket för din omtänksamhet honey.. :D
Jag vet vissa andra som faktiskt skulle stigit upp direkt och mycket snabbt om en banan låg vid hans sida när han vaknade på morgonen.

Hrm... Hursomhelst, nu ska jag och rensa tankarna på gym. Ska springa tills jag inte orkar längre. Måste få mardrömmen ur huvudet, dessutom måste jag få den söta Maine Coone-kattungen jag såg igår när vi var och spelade in. JAG HAR ALDRIG SETT NÅGOT SÅ SÖTT!

Just och just så jag orkade hålla mig från att leka liten barnunge och börja klänga mig vid Kristians ben tills han gav med sig om att skaffa en kattunge. Då skulle ju problemet med Peppis sällskap vara löst också. Tillsvidare måste hon annars bo hos mor och far, för hennes bästa.
Vill inte att hon mår dåligt i en ensam lägenhet när vi är borta på dagarna om hon inte har en lekkamrat...

Jag bjussar på en vacker låt också om det passar sig...


Run - Amy MacDonald

Inga kommentarer: