lördag 12 september 2009

Jobbigt

Idag är jag på allt annat än skriv-, städ-, pyssla- och pynja humör! Golfen var hur trevlig som helst tack vare sällskapet, fick aldrig dock riktigt slappna av eftersom jag ändå var tvungen att jobba på min lediga dag, både före och efter tävlingen. När frågan sedan kommer "Vart är du på väg?" och jag är ombytt och på väg ut genom klubbhuset så släpper jag allt jag hållit in och säger: "Nej, jag är ledig idag" varpå arga miner är oundvikligt. Jag har ju uttryckligen bett om en ledig helg just denna helg för att jag har så mycket! Är det så himla svårt att få inpräntat?! Det värsta är att jag känner mig som en dålig människa.

Nu ska jag och handla, sen födelsedagsstäda och följa med matchen på internet.
JJK-Jaro i Jyväskylä, det här är en viktig och spännande match. Lycka till!


Inga kommentarer: