måndag 21 september 2009

Sing for the moment

Idag har det sjungits för glatta livet. Har verkligen saknat gospelkören. Fick tre härliga nyheter på köpet också. De kommer att avslöjas inom en snar framtid. Jag ska även börja få ta sånglektioner med Heidi igen. Nu när jag vet lite vad jag vill göra och vart jag vill komma kan det bli riktigt givande. Det känns som att något har saknats då jag inte fått ta sånglektioner på ett halvår. Har ju gjort det sedan jag var tretton så det är i princip något av en rutin inpräntat i mitt liv.

Nu ska jag återgå till FRIENDS och sluta tråka ut er med absolut ingenting intressant.
I morgon blir det Vasa med pojkarna Kristian, Petter och eventuellt två till.
Ska läsa min nyinköpta Elle-tidning under bilresan i morgon. Den som inte har körkort behöver inte köra. Hehe. Ska njuta så länge det varar, Onsdag ska jag skriva teoriprovet. 
Woho, jag börjar bli vuxen. (Kanske på tiden...)

Inga kommentarer: