torsdag 17 september 2009

Hysteri

Och så slog det mig, jag har ju inte gjort alla uppgifter från förra perioden! Nej nej nej!
Jag måste härifrån, jag måste hem nu! Gaaah!

Sådär, nu har jag avreagerat mig men jag tvivlar på att något blir gjort i alla fall..
6 timmar kvar på jobbet 17 dagar kvar i arbetet. SJUTTON också, vad gör jag sen?
Jo, jag åker på resa innan nästa jobb blir på tal. Jag tycker om att jobba, men heltid blir för mycket om jag ska hinna studera samtidigt.

Nu hoppas jag även innerligt att Jaro har ett ligalag även nästa år, så älskling inte blir tvungen att flytta härifrån. Vi har nämligen blivit erbjudna en 80kvadrats lägenhet med två rum, kök (diskmaskin!), badrum, bastu och balkong med kvällssol i ett nytt hus byggt på 2000-talet. 500€ i månaden kostar kalaset, man blir så lycklig av att ha nära och kära. Vi är ju vana med att inte betala någonting eftersom Jaro betalar lägenheten. Men om det nu blev så att vi är kvar här ännu ett år, Jaro drar ner på lönerna och kanske inte längre sponsrar lägenheterna, så är det skönt med en liten trygghet, till och med Kristian verkar vara positivt inställd till detta.

Jag längtar och hela min kropp suktar efter att få inreda ett större hem med plana väggar och vackra utrymmen!

Inga kommentarer: