torsdag 3 september 2009

RISKER PÅ JOBBET

Det är livsfarligt att jobba på dagar då besökarmängden underskrider 5 per timme...
Man bara sitter och klickar på datorn och låter tiden gå och plötsligt har man klickat hem både det ena och det andra i kläd- och skoväg från alla möjliga hemsidor. Idag föll jag offer för Nelly.com, jag älskar deras utbud och möjligheterna att välja både budget och lite högre priser.
Detta kommer inom kort till närmaste postkontor.


39,90, Nelly Shoes
49,90 eller 59,90, Stockholm design Group


95,90 (förlåt, minns inte märket)
Passade även på att klicka hem lite smått och gott från Wet'n'Wild. Billigt och bra smink har dom, förstår inte varför man ska köpa dyrt, dyrt, dyrt för samma kvalitet. Dock om man ska köpa mineralsmink förstår jag bra. Wet'n'Wild's utbud av mineralprodukter är ännu inte så stort...
Nu, ska jag, börja städa undan så jag kan cykla hem till mor och far och läsa på körkortet.



Inga kommentarer: