fredag 31 december 2010

And I'm free!

Nu sitter jag i bussen med en sändning som inte är något att skryta om, körde precis förbi Vörå och nu blir det en slingrande väg mot Vasa. Smart nog tog jag bussen som går förbi precis vartenda litet hörn i trakterna mellan Kokkola och Vasa. Alltså, jag har 35km till Vasa men det kommer ännu räcka en dryg timme. Bussresan tog 3h 40min. Nog hittar man på sätt att fördriva tiden på minsann. No doubt about that!


Hursomhelst, det är fest ikväll, Ceddis och Karv fixar, måste säga att jag är stolt över dem. Vi blir över 100 personer och det är så fint att man orkat ordna något sånthär. Har med mig min kamera idag faktiskt, kommer dock att stanna i Vasa åtminstone till tisdag och jag glömde ju förstås att ta med kamerasladden så ni får hålla er till slutet av nästa vecka.
Min ledighet har officiellt börjat, det här kommer bli grymt!

Inga kommentarer: