söndag 5 december 2010

Polkadots?


Har ni något exempel på polkadots? Alltså, jag vet vad det är på kläder och så vidare, men varifrån kommer det? Polkagrisar är ju randiga... :S



Hursomhelst, jobbet idag förflöt i ett otroligt tempo. Yikes! Men efter det fick jag gå på dopkaffe med syster och lite senare kom pappa också. Jag blev totalt nerkärad i Elmo, eller Elias, som han egentligen heter. Han är Alinas och Ollis lilla kille och jag tror seriöst inte jag sett något vackrare. Han var helt perfekt. Jag som inte trodde att jag var en "babyperson" fick äta upp mina ord när killen kakkade i min famn, och jag bara log och fortsatte gulla med honom. Tji fick jag, som tur.



3 kommentarer:

Isa Fisa sa...

Själv ha ja allti förknippa de me dansen polka men nu då du skrev såde kolla ja upp de på wikipedia..o jag had tydligen rätt:p he heter polka dot för att på den tiden polka dots blev in fashion så då va dansen polka väldigt populär :)

Saray sa...

Smart! Tack! :)

Alina sa...

Tack för di fina orden. de va så kul att se dig. krampuss