torsdag 2 december 2010

Day 04 - What I ate today

Konstig fråga dethär med vad man ätit, I mean, who cares? Hursomhelst, i morse åt jag min sedvanliga beroendemat - havregrynsgröt på blåbärsbädd med mjölk och honung. SUPERgott, verkligen. Dagens lunch är dock inte mycket att hänga i julgranen. Det fick bli en kalkonsmacka från Robert's. Visst, den är god, men varm mat skulle inte vara så illa. Ikväll när jag kommer hem hoppas jag att det finns någon typ av varm föda, tidsintervallen mellan jobbet och tåget är rätt minimal, så. På tåget tänker jag tillåta mig en salmiakpolkragris från Grenna, trots att jag godisstrejkar till jul tänker jag faktiskt göra det undantaget så jag inte dör av uttråkning. Okej, bad excuse, men ja, jag tänker unna mig, som sagt. Sen vad det bjuds på när jag väl är framme återstår väl att se, I guess.

1 kommentar:

Isa Fisa sa...

godis ska man unna sig lite nu o då, håller en frisk i själen ;) speciellt salmiak..oj herregud, utan den smaken sku jag dö bort tror ja!