torsdag 9 december 2010

Too much?

Häromdagen bad jag min mor hjälpa mig med utrensning av klädskåpet. Hon vägrade. Jag tror hon är rädd för mitt/mina klädskåp. Sen jag flyttade hem har min mor så fint uttryckt sig med ett: "Du har till och med mer saker än mig!". Och det är rätt stort för att komma från min mor. 
Och tro det eller ej, fast det ser ut som att jag bara radat upp allt i högar, har skåpen faktiskt struktur och ordning. Men jag ska nog ta och rensa ur där lite inför kommande flytt, det ser jag ju.



2 kommentarer:

Isa Fisa sa...

ojoj..om mitt klädskåp vore så städigt..och om de ens gick o ha de så städigt! Har tagit mig friheten att använda 5 av våra klädskåp (alltså fem av delarna) o allt jag har ryms int ens där :S de e lite skrämmande och jobbigt:P

Då vi flytta hade ajg inte lika mycke kläder som nu, men endå tog de upp 2-3 släpvagnslass..hu jeda mej!

Malin Nyman sa...

Man blir ju så glaaad av kläder... hehe :D kan aldri få för myki saker! Eller jo.. de kan man... men... äh!