lördag 4 december 2010

På tåget hem

Sådär, då var vårt lilla Tammerforsäventyr över för denna gång. Vi var i Tampere-Talo i sju och en halv timme och hann hem med femtåget. Tåget var proppfullt men vi fick ta en förstaklassbiljett i stället, den blev bara nio euro dyrare än vad våra biljetter skulle kostat tillsammans på vanliga platser, och nu har vi även tillgång till kaffe, kex och te. :)

Som ni kanske förstått får jag inte säga varken bu eller bä om hur det gått idag, ni får helt enkelt kolla om ni ser några glimtar av mig i teverutan när programmet körs i gång i vår...
Är oberoende otroligt stolt över att jag vågade gå med, stoltare än på länge, jag har intervjuats otaliga gånger och pratat finska otaliga gånger och haft hemskt roligt! Mest tacksam är jag över att syrran och Tommy var med, skulle inte varit roligt att vara ensam.

Trötta små tjejer...

Nu åker vi hem och äter fajitas!

Inga kommentarer: