torsdag 2 december 2010

På tåget

Ska passa på då jag får lite connection på tåget.
Hej på er, nu är jag alltså påväg mot Tammerfors och mina två bannlysta låtar Chasing Cars och Too Late to Apologize spelades i rad med shuffle på iTunes. Outoa... Eller bara coincidence.
Ska bli skönt att komma bort en stund, i morgon kommer syrran dit också, och förhoppningsvis lillebror också. Gissa hur kul det skulle vara om det skulle vara vi tre syskon tillsammans i "storstan".

Nu ska jag flumma vidare, glömde ju förstås min iPod på jobbet så jag sitter och försöker mata ner Jenni Vartiainens Missä Muruseni On, den är helt underbar, har tänkt lära mig den utantill.


Ha det bra, så hörs vi ju. ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad händer i tammmerfors? julshopping? :)

/lillan

Anonym sa...

Ska du söka till Idols? De e väl där imorgon om ja inte har riktigt fel?