fredag 10 december 2010

Day 08 - A Moment

Hujedamej vad svårt! Varje ögonblick är ju viktigt. Det finns inga favoriter eller något som inte skulle ha format mig, varje ögonblick formar. Just den gången mitt första slag med hybriden for iväg spikrakt och långt var jag lyckligare än någonsin. Och när jag rusade mot min syster med guldbiljetten fladdrande och snurrade upp henne i luften. Eller då jag blev lämnad i ett hotellrum skrikande, krampaktigt hulkande med armarna runt min kudde. Och då jag klarade mig genom Stockholms alla tunnelbanor, pendeltåg och busshållsplatser för att nå min bästa vän i Sollentuna. Min första kyss, då jag var tio centimeter längre än killen, och han smakade kinamat. Min första fylla och min första (och sista) snusprilla. Allt är viktigt för de gör mig till mig.
What else can I say? Silly question.

Inga kommentarer: