torsdag 2 december 2010

Torsdag

Har blivit förälskad i velour, spritt galen om jag ska uttrycka mig milt. Jag älskar hur mjukt och ändå så svalt det är, idag bär jag en klänning jag köpte från förra året i kort, svart velour med puffärmar och det är som att gå omkring i myskläder på jobbet.
Betonggolvet tar dock livet av alla mina muskler. De som planerade Chydeniacentret borde ha tänkt på att göra ett golv som var ergonomiskt för de som arbetar här, men så långt tänkte de visst inte..

För övrigt har jag vaknat upp på en helt OK sida idag, var dock så trött att jag vinglade lite vid ratten idag och det var ju mindre kul, timmarna räcker inte till och jag har packat och packat upp lite inatt då jag inte hunnit på annan tid...

Mitt hår ser ut som ett skatbo idag, det lever sitt eget liv, jag vet, folk tror säkert att det är Rölli eller Plupp som tagit över kassan idag. Ikväll kommer Åsa hit till halv fem och jag får åka iväg mot Tammerfors på två dagars ledighet, ska bli skönt. Jobbar annars alla dagar denna månad inklusive söndagarna nu före jul så jag är glad att jag handlade de flesta julklapparna i november och att jag fick flytta ut förra helgen.


2 kommentarer:

Anonym sa...

kan du visa / sätta upp bilder på hur du gör dina armband? har inte hittat nån bra sida på nätet..som ja förstår mig på.. :)

Saray sa...

Hej! Ska försöka när jag är hemma från tammerfors och har letat upp snörena från mina flyttboxar. Håll ut! :)