torsdag 16 december 2010

Day 11 – Your siblings




Lillebror är en knepig typ, när vi var små var vi väldigt tighta,
det är bara två år mellan oss men längdskillnaden är desto större. Jag tycker massor om min lillebror, han är den sorts person som jag vet att skulle ställa upp när det riktigt gällde. Han har ett stort hjärta som rymmer stora känslor, precis som mig så kan det ibland bli jobbigt just för det. Men han är fin, min bror.


Lillsyrran då, jo, hon och jag är väldigt olika. Anna är 5 år yngre än mig, superduktig på att dansa och väldigt mogen för sin ålder. Hon bor i Kokkola nu hos min låtsaslillasyster Mindy som är längst till höger på bilden. Här var vi påväg till Italien i våras. När jag var liten och Anna ännu mindre så döpte jag henne till "Pärlan". Det namnet fick hon nu när hon konfirmerade sig också, Anna Caroline Pärlan.

Inga kommentarer: