fredag 31 december 2010

Nyårslöften inför 2011

Dags för mina nyårslöften då, har funderat ett tag på dedär viktigaste sakerna och hittat en hel del nödvändiga löften, men också sådana som bara utmanar mig.

Here goes, året 2011 ska vara en liten vändpunkt, så jag ska:
  • Lära mig lita på magkänslan och lära mig säga nej när det inte känns rätt.
  • Ta mig lite längre på min väg att hitta en studieplats som passar mig.
  • Utforska mina möjligheter inom sången och ge den en sista, ärlig chans.
  • Springa halvmarathon på venetziansk och träna för att se till att mina knän klarar av det.
  • I Juli ska mina magmuskler vara något synliga och jag tänker begränsa godisintaget till en gång i veckan (att totalt utesluta det innebär endast överdriven konsumtion.)
  • Jag ska flytta: Vasa eller Kokkola står högst på listan, men storstaden är också ett alternativ, lite beroende på...
  • Mitt hår ska sparas långt och vid något skede också bli ljusare igen.
  • Jag vill bli kär, jag vill må bra, och jag vill hitta någon som älskar mig, ser mig, förstår mig, pratar med mig och helst har skäggstubb. ;)

Inga kommentarer: