fredag 31 december 2010

Utdrag: 30 December 2009

"Jag har annars en liten plan inför tolvslaget,
denna plan gäller dock endast om jag skulle befinna mig i Kokkola, Vasa eller eventuell annan främmande stad:
Jag letar upp en söt, snygg, charmig kille med ärligt, oemotståndligt leende som förstås heller inte är upptagen. Frågar honom strax innan tolvslaget om vi ska kyssas när klockan slår tolv. Svarar han ja kommer jag kyssas som jag aldrig kyssts förr under dessa magiska tolvslagssekunder, för att sedan ge honom en djup, flirtig blick och bara gå därifrån. Jag vill inte ens ge honom mitt namn, eller veta hans för den delen.

DET ger mig MIG bra förutsättningar för 2010, so boys, beware, here comes the maniac!"

Här kan ni läsa om vad jag uppnådde förra året, snart kommer en likadan lista.
såhär såg jag ut innan utgången inför 2010, jag tror att jag i mitt undermedvetna jobbat bort mina peacetecken bit för bit under 2010. Ett indirekt nyårslöfte månne?

Lite tråkigt dock att jag inte kom mig för att skriva mina nyårslöften förra året.


1 kommentar:

Anne-Lie sa...

SV: Tack Sara! All längtan och saknad har varit fruktansvärd men kommer vara så värt det när jag får se honom igen :) Han kommer inte att åka tillbaka till NZ men nog till Luleå under vintern och våren. Sen till sommaren är han väl tillbaka i Jeppis :) Men vi har några veckor att försöka hinna ikapp med allt vi missat innan avfärden. Kommer bli underbart! Gott nytt år på dej vännen <3