torsdag 23 december 2010

Dan före dan före dopparedan

Sjukt konstig tanke men vetni, i övermorgon är det faktiskt Jul.
Håller på och förbereder inför en liten sak jag tänkte bjuda er läsare på,
sen när och om jag hinner spela in den är en annan sak.

För övrigt har jag lyssnat slut alla julsånger, vi har julskivorna snurrande på jobbet och det har vi haft i tre veckor redan, det börjar räcka. På utsidan av shoppen ute i Chydenniacentret spelas samma låtar fast från olika artister. De är förstörda helt enkelt. De enda låtarna jag ännu klara av är The little Drummer Boy och min favorit Silent Night.



Men det är snart Jul, vetni. Det är himla skönt. Sen väntar tre lediga dagar. Jag kan inte säga mer än att det ska bli så himmmmmmla skönt! Ni får mer av mig i morgon, nu är jag riktigt trött.

Inga kommentarer: