söndag 9 augusti 2009

Ett sant infall

Visst kommer det pengar med dubbellön och tiotimmars arbetsdag. Men visst är jag en blöt fläck när jobbet väl är slut. Pust. Jag tänkte gå och golfa men mina axlar och ben utför vilda protester så fort jag ens tänker tanken. Så jag cyklar hem mina 33 minutrar. Plussar till några minutrar genom att stanna av vid Prisma och köpa säsong 2 av F.R.I.E.N.D.S, (ni vet de plötsliga infall vi kvinnfolk kan få.) NU ska jag ha min favoritserie, har tittat igenom ettans säsong otaliga gånger nu då jag inte har andra än de.. Saknar Emmas fulla uppsättning, det var sann lyx. Någon dag ska jag också ha en full uppsättning. Och även av SATC. OJ, nu fick jag beslutsångest! Tänk om jag skulle ta Sex and The City i stället. Och så turas jag om! JO, det gör jag!

Suck. Jag har jobbat åtta dagar och är redan rik. Kristian är iallafall i Esbo nu till Onsdag, så jag slipper tänka att jag missar tid med honom. Ingen ledig dag, så långt ögat når. Suck.

Inga kommentarer: