torsdag 13 augusti 2009

Man ska inte ropa hej...

Jag har tyvärr inge bevismaterial på hur god maten var igår. Den rök så snabbt som man säger "nafs". Vi åt alltså, hemmagjord lax och räksås med färskpasta och äkta hemmagjord ceasarsallad. Till efterrätt tog satsningen slut och vi mumsade på M&M's, (måste jag säga hur mycket jag älskar dom), och på chips med solrosolja,  minus 50% fett minus 40% salt. Enligt mig är dom de allra godaste eftersom dom är både sprödare och knaprigare, och så smakar dom mer eftersom dom är smaksatt med örter i stället.Vi såg även på Sex and The City filmen som jag hittade för 11,90€ vid Rimi (jag vet, K-Market, men vem säger inte Rimi?).

Nu har Kristian rusat iväg på träningar och jag ska ut och powerwalka och även powerwalka till gym. Dock är jag 75% säker på att telefonen kommer ringa och att jag måste jobba. Men jag är väl beredd, I guess... 

Fick dessutom vin- och ölglas hemskickade med Krisus mamma och av Kira (Kristians tvillingsyster) fick jag en Redkenpåse, och i Redkenpåsen fanns......:
LDB-produkter! 2 Bodylotion med Shea och Silke, en mjukgörande deodorant och en duschcreme med Shea!

Inga kommentarer: